Czech Masters na každém kroku
Vrcholí marketingová kampaň před turnajem. V srpnu je v Česku 260 billboardů s motivem Czech Masters. Prostřednictvím našeho mediálního partnera vydavatelství Economia najdete upoutávky k turnaji na stránkách Hospodářských novin, v jejích přílohách, týdeníku Ekonom, webu iHNED.cz.
V Praze s námi jezdíte metrem. Konkrétně si turnaje všimnete v rámečcích při cestě na eskalátorech. Hlavním městem projíždí 80 tramvají polepených odkazem na Czech Masters. Najdete nás Letišti Václava Havla, jak na stránkách prg.aero, tak na obrazovkách nad odbavovacími přepážkami. Na ČT Sport v premiéře v úterý 12. srpna v 15:55 uvidíte půlhodinový rozhovor s Petrem Dědkem, majitelem promotérské společnosti RELMOST a na ČT Sport v Golf Minute Magazine se ve čtvrtek 14. srpna ve 22:40 vysílá speciál o přípravách turnaje. Běží upoutávky v televizi Golf Channel a rozsáhlá kampaň na rádiích Evropa 2, Frekvence 1 a BBC/ZET. Zkrátka chceme, abyste nás měli stále na očích nebo o nás slyšeli.